Sunday, December 26, 2010

Ganduri la sfarsit/ inceput de an

Nu am apucat sa va urez un Craciun Fericit, insa va doresc din tot sufletul un an nou, plin de bucurii si sanatate alaturi de cei dragi.
Nu mai sunt eleva a scolii, insa tare-mi place sa ma consider in continuare parte din ea. Am tot incercat sa pasesc din nou in curtea scolii, insa liceul si tot ce tine de el imi ocupa tot timpul .Ceea ce as vrea sa spun este cat de mult imi lipseste tot ce inseamna "Al.I Cuza". E ciudat sa mergi la o scoala noua, unde nu te cunoaste nimeni, s-o iei de la capat cu tot: prieteni, profesori,chiar si cu scoala..careia i-ar trebui o harta pentru ca inca nu ma descurc cu holurile ei.
Mi-ar placea tare,tare mult sa dau timpul inapoi si sa fiu aici, la 2 pasi de scoala cu toti cei pe care-i cunosteam si-mi erau dragi. Si prin dragi ma refer strict la cei cativa profesori,care m-au indrumat si care vor ramane mereu in mintea si sufletul meu, toata viata.

Instinctiv din prima ora am inceput sa fac comparatie intre dumneavoastra si doamna mea profesoara de religie, in care niciodata n-am sa pot gasi aceeasi caldura ca la dumneavoastra.De fapt, n-am sa pot gasi aceeasi caldura ca a scolii mele nicaieri. Aici era mai mult decat un loc unde ma duceam sa invat.
Un an nou fericit si plin de bucurii .
Sper sa ramaneti aceeasi persoana calda ..Imi lipsesc orele de religie sub indrumarea dumneavoastra.


   Madalina Atanasov.

1 comment:

  1. Prof. Parmena OrzeticDecember 29, 2010 at 1:23 PM

    Multumesc Madalina pentru gandurile frumoase!
    Elevii ca tine ma fac sa prind curaj :)
    La fel mi s-a parut si mie Liceul Eminescu la inceput. Am invatat acolo din clasa a V-a pana in clasa a XII- a iar acum cand ma gandesc...imi lipsesc multe, de exemplu taclalele cu colegele - stateam pe gardul de la gradina din curtea liceului. Acolo ma simteam in siguranta- ne tineau la poarta daca intarziam la ore iar strainii nu aveau voie in incinta liceului. Nu stiu acum cum e dar pe vremea mea era super! Normal ca ne plangeam si noi de multe lucruri dar acum apreciez totul.
    Sper sa reusesti sa depasesti cat mai repede usoara retinere de la inceput. Tu esti deosebita si sigur te vei integra foarte bine:)
    Succes si La multi ani!

    ReplyDelete

Asteptam parerile si sugestiile dvs.